من مال خودم هستم


ایـــــــــنجآ دنـــــــــــیآی مــــــــــنه
بلند میخندم ؟؟؟
 
خوشحالی خودم است...
 
بعضی را فراموش کردم؟؟؟
 
حافظه خودم است...
 
به نظر شما من خودشیفتم ؟؟؟
 
این نظر شماست....
 
من افکارم را به کسی تحمیل نمی کنم ...
 
کسی مجبور به تحمل من نیست


نظرات شما عزیزان:

asma
ساعت10:33---10 شهريور 1392
درد بزرگیه...برای کسی ک متوجه نبودنت نیس



پرپر بشی....ولی وقتی بعد یکی دوروز دلواپسی



بهش میگی نگرانش بودی دلت هزار راه رفته



تموم چیزی ک میشنوی ی مرسی خشک خالیه


محیا+بهار=هردوش خودمم
ساعت1:50---29 تير 1392
منو اونطور که دوسداری تصور نکن

من سوژه گالری عکس هات نیستم

بزار راحت بگم

من،همینم

بی فتو شاپ

****

سلام موفق باشی کوبنده حرف میزنی
پاسخ:اره دیگه حرف باید بکوبه خخخخخ


farnaz
ساعت18:21---27 تير 1392
سلاااااااااااااااااام ارین جونمممممممممم چرا چند وقته ازت خبری نیست نگرانتم بابا!!!!!!!!!!
رفته بودم مسافرت فرناز جان:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 17 تير 1392 23:1 |- ! ĄŘⱡ@Ҋ ! -|

?-†?êmê§